Jak zwiększyć odbiór nieruchomości na portalach ogłoszeniowych ?
Nie od dziś wiadomo, że człowiek często kupuje oczami. Przechodząc między alejkami w sklepie, łatwiej jest sięgnąć po coś, czego opakowanie jest ładne i atrakcyjne. Bardzo podobnie jest z nieruchomościami.
Nieruchomości, których zdjęcia są dobrze wykonane, znacząco wyróżniają się na tle innych domów i mieszkań na wszelkich portalach ogłoszeniowych.
Wiedząc, że dobre zdjęcia są lepsze w odbiorze, a ogłoszenie jest wtedy częściej klikane, trzeba pamiętać o tym, żeby zdjęciami nie przekłamywać faktycznego stanu nieruchomości. Oczywiście, nie trzeba na każdym zdjęciu eksponować najdrobniejszej dziury po gwoździu, na którym wcześniej wisiał obraz, ale nie wolno i nie wypada też przerabiać zdjęć w taki sposób, aby ukryć każdą wadę.
Co z filmami ?
Choć w naszym portfolio nie ma tyle filmów co w wytwórni Warner Bros, to możemy podpowiedzieć, że filmy są bardzo dobrze odbierane.
Odbiorca, oprócz oglądania kadrów z nieruchomości, ma także możliwość wysłuchania niezbędnych informacji, bez zagłębiania się w dodatkowy w ogłoszeniu tekst.
Nagrywając film, dobrze jest zadbać o to, aby praca kamery odbywała się płynnie. Jeśli do filmu chcemy dodać komentarz głosowy, to warto zaopatrzyć się w mikrofon, który zbierze tylko głos lektora, bez niepotrzebnych szumów. Przed rozpoczęciem nagrywania, warto zaplanować kolejność pokazywania pomieszczeń, co znacząco ułatwi proces nagrywania.
Krótko o wirtualnej wizycie:
Wirtualna wizyta to bardzo dobry pomocnik dla agentów nieruchomości.
Dzięki nim, oglądający może poczuć się tak, jakby znajdował się w nieruchomości. Daje to możliwość rozglądania się dookoła oraz przechodzenia do każdego pomieszczenia w nieruchomości, na ekranie monitora lub telefonu. Dodatkową funkcją wirtualnych wizyt jest to, że pokazują one przybliżone długości i szerokości pomieszczeń. Często ułatwia to wybór odpowiedniego rozmiaru mebli i wyposażenia, jeszcze przed zakupem.