Rzecz tyczy się zarówno mieszkania jak i domu. W dzisiejszym poradniku sprzedaży, trzy sposoby, o których od czasu do czasu, zapominają nawet pośrednicy.

1. Zdjęcie jest królem!

Kupujemy oczami. Kropka. Zdjęcia domu lub mieszkania muszą się wyróżniać. Dobrze zrobione zdjęcia to podstawa. Koszt fotografa, który zrobi profesjonalne zdjęcia jest nieznaczący przy sprzedaży za 200, 300, 500 czy 800tys. zł. Z naszych obserwacji wynika, że dobrze przygotowane mieszkanie na sprzedaż (Home Staging) oraz świetnie zrobione zdjęcia to o wiele szybszy czas sprzedaży oraz wyższe ceny transakcyjne.

2. Zapach.

Myślałeś kiedyś dlaczego, w niektórych miejscach jest tak przyjemnie? Poza walorami estetycznymi wielką rolę odgrywa zapach. Dlatego właśnie wiele sklepów korzysta z aromamarketingu, który ma na celu pobudzić nasz zmysł węchu, tak byśmy byli bardziej skłonni zakupić daną rzecz. Nie inaczej jest z nieruchomościami. Warto przewietrzyć mieszkanie, przed każdym pokazem. Dodatkowy zapach na pewno umili wizytę potencjalnych nabywców mieszkania. Pamiętaj, żeby nie przeholować. Zbyt intensywny zapach lub bardzo specyficzny może mieć zupełnie inny efekt od zamierzonego.

3. Prezent.

Kupujący musi poczuć to coś. Jeśli zdjęcia przyciągnęły, zapach nie odstraszył, to warto zadbać o ostatnie wrażenie. Może jakiś drobny prezent dla kupujących? Wystarczy drobnostka, dzięki której zapamięta Wasze mieszkanie na długo i przy podejmowaniu ostatecznej decyzji, na pewno weźmie zakup pod uwagę.